sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Aktiivisuus ja passiivisuus.

Blogissahan jaetaan ajatuksia. Kerrotaan koko maailmalle (tai ainakin niille parille, jotka tätä lukee) mitä ajattelee. Mutta silloin kun minä kirjotan tähän jotakin, niin en yhtään muista, mitä mulla oikeasti oli mielessä ja ajatuksissa. Kirjotan siis uusia ajatuksia, eli ne eivät ole niitä ajatuksia, joita ajattelen yleensä? Tai ehkä ne kuitenkin ovat. En tiedä.

K-marketin mainoksen puhuvat perunat on aika järkyttäviä.

Olen ollut viime aikoina aika hämmentynyt. Kai se johtui pääsykokeista, siitä, että niihin luki paljon, ja sitten ne oli.Tai, että vielä pitäisi lukea yhteen kokeseen, vaikka jotenkin tuntuu jo, että kokeiden aika on ohi. Tai sitten olen yleensäkin aina hämmentynyt, mutta koska nyt en käytä aikaa lukemiseen (voin siis tehdä jotain muutakin), niin kaikki hämmennys purkautuu.

Alle viikko ja en ole enää lukiolainen. Minusta tulee ylioppilas, mikä ei tietenkään tarkoita mitään. En edes ole kesälomalainen, koska mulla ei ole mitään paikkaa johon palata. Toisaalta, olen kuitenkin aivan sika onnellinen. On jo aika päästä ulos lukiosta (milloin viimeksi kävinkään siellä koululla?) ja saada lakki päähän. Se lakkihan tässä on tärkein, wtf. Ainakin meidän koti on yllättävän siisti. Jopa imuroin kaikkia ihme nurkkia mun huoneesta tänään.

Pitkästä aikaa ehdin jopa lukea Card Captor Sakuraa, sitä pitää lukea aina säännöllisin väliajoin, tulee ikävä muuten. Ikävä Card captor Sakuraanhan on kaikista suurin ikävä, mitä voi kokea juuri tällä hetkellä. Tai sitten ei.

Odotan innolla heinäkuuta eli Japania!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti